Post by buduniteligh on Mar 12, 2022 1:34:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa kristalleja ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Among Us Екшън lldy
Muuten hyvä mutta uusi chatti on ärsyttävä ja päivitys muutenkin häiritsevä. Ja hyvä hyvää voisi tulla se uusi mappi, mutta muuten hyvä ja ajanvietettä
minä rakastan tätä peliä
Rakastan tätä peliä todella paljon ja minulla on se ollut siitä lähtien, kun se tuli suosituksi viime vuonna. Android-pelaajana olen kuitenkin huomannut, että uusin päivitys on aiheuttanut sen, että en pysty pelaamaan verkossa. Ja tästä syystä en ole päässyt pelaamaan. Aina kun napsautan joko luo peli, liity peliin tai yksityinen peli, se kertoo minulle tämän viestin: "Katkaisit yhteyden palvelimeen. Jos näin käy usein, tarkista verkkosi vahvuus. Tämä voi myös olla palvelinongelma." Korjaa tämä virhe
se oli ennen hieno peli, mutta se on nyt todella viivästynyt, et voi kirjautua sisään etkä voi enää käyttää chattia normaalisti. se ei vain ole hyvä peli enää
Meidän keskuudessamme on erittäin hauskaa, mutta minulla on ongelma. Yleensä lataaminen kestää kauan pelin alussa ja peliin mennessä. Korjaa tämä ongelma! Kiitos!
Se on hyvä, mutta en voi enää vaihtaa nimeäni, mitä? Tuo takaisin mahdollisuus vaihtaa lempinimi! Lopetan pelaamisen, jos tämä ei ole enää mahdollista
Anteeksi, minun on vaihdettava arvosteluani päivitysten jälkeen, kun tämä peli on huonontunut, ja poistin sen, koska poistit viestin kirjoittamisvaihtoehdon ja sen yhteys katkesi automaattisesti liikaa bugeja ja häiriötekijöitä tällaisessa pelissä. Minun on sanottava aloittaessani, että se oli hyvä, mutta tämä peli johtui niin monista vioista ja häiriöistä, koska se on poissa trendistä eikä kukaan youtuber pelaa sitä tai minä. Kiitos .
Yhdysvaltojen joukossa - yksityiskohtia. Peli julkaistiin vuonna 2018 useille alustoille, kuten Androidille, iOS: lle, Windowsille, PS4: lle,
Jos olisi mahdollisuus olla antamatta heille kirjaimellisesti mitään, korjaan sen pirun pelisi, se oli ennen hyvä, mutta nyt kun sain kirjautua sisään se kaataa puhelimeni joka kerta, ja miksi antaa mahdollisuus pelata vieraana, kun pelisi emme anna meidän 10/10 todella estää sovelluksen lataamista, se ei ole sen ajan arvoista tai kuinka monta kertaa sinun on käynnistettävä puhelin uudelleen
Cute and fun Among Us characters to play around in google page when you are surfing the web. === How does it work? === 1. Click on the extension icon on the
Tilatkaa Ssunde Se on tehty kaikki modit 😄😄😄😄😄😄😃😃😃😃😁😁😁😁😀😀😀
Ei pysty laittamaan chattia kuin vain sillä ihme napilla ja vaikeuttaa asiaa. Toivon että se hyvin
Iha huono 😠😡 ku ei pysty kirjottaa enää ku joku painaa nappia. 😡
Selaagaa👎👎 huono
Among Us -livepeli | Tapahtumakalenteri | Pöytyän kunta
Kuinka avata ja sulkea ovet Among us
Ihan surkeeta ku ei voi ite kirjottaa. Mutta on hauskaa pelaa
Among Us julkaistaan joulukuussa uusille alustoille - KonsoliFIN
Nyt on tasoja ja "rooleja". Se oli ennen todella yksinkertainen peli. Tee tehtäviä, etsi tappajia. Nyt se on aivan liikaa. Asioiden lisääminen asioiden lisäämisen vuoksi ei ole hyvä idea. En halua XP:tä ja rooleja ja kaikkea tätä ylimääräistä hölynpölyä. Haluan juosta ympäriinsä ja saada kasvoni avaruusmurhaajan piikkikielellä. Varsinkin kun alkuperäisessä pelissä on vielä niin paljon bugeja ja ongelmia, joita et ole koskaan vaivautunut korjaamaan. Miten meitä edelleen lukitaan kahvilaan reaktorin sammuessa???
Kiitos vastauksesta Innersloth LLC. Pidin uudesta kartasta ja muista päivityksistä. ilmeisesti ilmalaivakartta on jaettu kahteen puoleen, ja toiselle puolelle on jonkinlainen liikkuva kerros, mutta joskus ihmiset toiselta puolelta eivät tule puolelleni, niin jään jumiin taakse tai eteen. Lisää jonkinlainen painike kutsuaksesi liikkuvaa kerrosta. Lisää myös chat vain huijareille. Viisi tähteä
Enjoy cross-platform play between Android, iOS, Nintendo Switch, and PC. Coming soon to Xbox and PlayStation, which will also feature crossplay. Win by
Ennen iha chillisti 5/5, mutta kun ei pysty pystymään niin 3 tähtiä pois - pelaajii suositaa liikaa😩
Poista tämä peli /poistakaa tämä peli ihan surkee
Among Us. Turvaudu tiimityöhön, taivutteluun ja ehkä jopa petokseen tässä omalaatuisessa verkon yli pelattavassa bilepelissä... avaruudessa!
Älkää ymmärtäkö minua väärin, rakastan insinööriä ja muodonmuutosta ja kaikkea muuta, ja rakastan todella peliä, mutta tämän uuden päivityksen ilmestymisestä lähtien peli on halunnut olla vikkelä, enkä aina pääse sisään. peli, kuten säästin hyytelöpavuni ostaakseni paketin saadakseni pienen limalaavaa ja sain sen vihdoin nyt, yhtäkkiä en voi enää pelata peliä
Pidän tästä pelistä todellakin, mutta kun minut potkittiin jostain syystä palvelimelta, se sanoi, että minun piti odottaa 60 sekuntia, eikö niin? Sitten PAINAIN LIITTYMISpainiketta uudelleen ja siinä lukee "ole hyvä ja odota 60 minuuttia", vitsailetko minulle? Muuta tämä päivitys, se on perseestä, en pidä päivityksistä. Se on kamalaa.
Hewan Hibrida Penyelakuan xeh
Ei pysty kirjoittaa chattii
Alkaa pikku hiljaa kuolemaan
Ois kiva jos mappi tulis😠 ei kauheen kivaa pelaa ku Airshipki vaa lagaa ku liikkuu😑 ja se uusi mappi näyttää kivalt nii jos voisitte uuden sen uuden mapin sin niin tulis 5 tähtee
On monia bugeja, kuten virheitä ja katkoksia, ja huijarin saaminen ei ole kovin helppoa, joten ei ole reilua saada se vihdoin ja katketa yhteys.Ihmisten joukko, mikä tekee siitä myös epäreilua.Nyt peli on kauhea, sinulla on oltava Google Play Pelitili pelataksesi peliä, jos et ole kirjautunut sisään, et voi pelata verkossa , valitse nimi tai chat. Se oli ennen todella hauskaa
Se oli täydellinen. Mutta nyt, peli ei anna minun kirjautua sisään, kun menen peliin, näytä minulle kaksi painiketta, odota hieman pidempään sisäänkirjautumista ja pelaa offline-tilassa, ja kun napsautan odota vähän pidempään, peli siirtyy ikuisiksi ajoiksi! Korjaa se
Erittäin hauska peli, kun voin pelata. Valitettavasti palvelimia ei ole tarpeeksi liikenteen vastaanottamiseen. Aivan liian usein minun on yritettävä kirjautua sisään kymmeniä kertoja, koska saan jatkuvasti "Katkaisun". Kun pystyn (kirjautumaan) useammin kuin en, yhteys katkeaa pelaamisen aikana. Ilmeisesti nämä asiat on ratkaistava, jotta voin antaa TÄLLÄ pelistä sen ansaitsemat 5*****.
Ehhh, se ei ole enää niin hyvä kuin ennen, koska siellä on kaikki nämä oudot uudet ominaisuudet, joista useimmat käyttäjät eivät pidä, kuten tarvitset tilin ilmaista keskustelua varten (en välitä siitä, että se on vain vähän ärsyttävää) ja se ei en todellakaan tunne olevani "joukossamme", jonka tunsin.
Uusi maailma lagii
👻👻📆
Among Us پرتحرک wzw
Se on okei, mutta voitko lisätä uuden animaation kuolemalle, ei punaiselle asialle, kuten sundee, se on erittäin siistiä ja myös uusi ominaisuus miehistön kumppanille, jota kutsutaan piilotuskyvyksi, joten kartan ympärille tulee pensaita, joita miehistö voi piilottaa ja Tarkoitan myös sitä liikaa, mutta voitko tehdä huijarille ja muodonmuuttajalle minipelin, jota kutsutaan juoksuksi, sinun täytyy väistää ja viimeinen seisova mies voi valita jonkun, jolle hänet syödään suulla ja jos et tee sitä antaa tälle arvoksi 0 ja asentaa
Se on hyvä peli, älkää ymmärtäkö minua väärin, mutta Jumalan rakkaudesta se kertoo minulle jatkuvasti, että katkesin, kun tuskin napsautan "online" -painiketta, ja kun pääsen vihdoin pelaamaan, se katkaisee minut uudelleen heti, kun saan tietää roolini On. Se on turhauttavaa ja ärsyttävää, en pääse pelaamaan enkä voi edes tehdä omia pelejäni saati liittyä niihin. Korjaa se. Ja muuten, jos et korjaa sitä ja ohita arvostelusi, sovelluksesi voi yhtä hyvin sulkeutua, koska siitä tulee epämiellyttävää pelata, joten korjaa se nyt!
Etkö pääse kirjautumaan sisään?!
Lagitaa
Among Us Δράση sxbp
Tämä peli on todella hyvä, rakastan sitä! vaikka minun täytyy pelata sitä kaksi kertaa, mutta se toimii silti, se on todella hyvä peli, ole hyvä ja tee lisää tällaisia pelejä, koska se on erittäin hyvä peli ja voin pelata ystävieni kanssa ja liittyä severeihin, joissa he ovat ja paljon muuta, tee lisää pelejä näin, koska arvostan sitä, että et tiedä kuka huijari on, ja pidän siitä todella.
Alkaa olla kuollut peli
Among Us Action wwwx
Kamalaa, en anna minun mennä edes julkiselle palvelimelle. Se keksii jatkuvasti tekosyitä, kuten "Tarkista Internet-yhteytesi", mitä tarkoitat?!? Se on täysin kunnossa. Jos se ei toimisi, en kirjoittaisi tätä arvostelua loppuun asti. Mitä järkeä on edes soittaa, jos voin pelata yksin niin pirun tylsää. Kaipaan vanhaa versiota, jossa minä ja perheeni leikkisimme yhdessä ilman ongelmia, mutta nyt emme voi edes leikkiä yhdessä näiden ilman syytä tapahtuvien tyhmien asioiden takia.
Kolmasluokkalainen Peppi Vuomajoki, 9, on innokas Among Us -mobiilipelin pelaaja. Niko Jouhkimainen. Mobiilipelien pelaamisen suosio on
Meidän keskuudessamme OLI hyvä peli, mutta uuden päivityksen jälkeen siitä tuli huono, koska en voi enää kirjoittaa chattiin enkä voi valita nimeäni, eikä se ole hauskaa.
Mmm aika tylsä vois olla enemmän mappeja 👉❤️
Rakastin tätä peliä, mutta olet periaatteessa tehnyt siitä fornite ja kuollut päivänvalossa. En voi uskoa, että olet tehnyt tämän. Ajattelin, että keskuudessamme olisi yksi niistä peleistä, joissa yhteisö ei kopioi muita. Kaipaan vanhaa versiota, joka ei arvioi tätä paremmaksi ennen kuin kauppa poistuu lv:n kanssa.
ihana sovellus
Ah TSupapimunanno🍑🍆
Among Us 액션 nbvh
Joten, minä todella rakastan tätä peliä. Mutta on vain yksi asia. Aina silloin tällöin se sanoo, että olen katkaissut yhteyden palvelimeen. Tarkistan jatkuvasti WiFi-yhteyttäni ja WiFi on täysin kunnossa. Se yleensä toimii vasta noin 2 päivän kuluttua. Korjaa ja annan 5 tähteä. (Ei paineita) 😊😊
En anna minun pelata ilmalaivaa tai polus karttaa